2012年5月29日 星期二

Berlin Design Internship

今日返internship第一次勁緊張,呢度似一個workshop多過似一間公司。office 好吉,然後加埋我total有四個人,分別係德國product designer M, 幫佢做rendering 既同事J,經過了解之後,我先知原來一直同我聯絡個個中國學生係老闆Q,係好似佢爸爸打本比佢開公司做生意咁既形式,而我就負責呢間新公司graphic 既工作,基本野namecard card, webpage 之後就產品既cataloge 同packaging。真係幾有趣,因為我未同過德國人做野真仲要佢英文好好,感謝主帶到我黎呢度我會好好把握機會做好佢。

沒有留言:

張貼留言