2012年6月27日 星期三

Berlin rice Dumpling

今個星期開始weekday星期一至三返intern, 星期四至日就預時間返餐館。所以今日我要拎埋個喼返去工作室啦,今日都幾趕下,首先拖住個喼去搵朋友Z,佢媽媽黎旅行仲帶左啲糉黎,朋友Z就好好咁比我三隻我同同伴Kshare,實在太感動啦,返香港一定要講佢媽媽吃飯。
之後就拖住個喼返工作室,中途係ubahn站因為冇電梯既關係,我個喼差啲碌左落街,好彩有個好心既哥哥幫我抬落去,搬到佢成頭汗,臨走仲同我講左句"welcome to berlin" tim。今日返到工作室出糧真開心。
今日早收工同同伴K一齊煮飯,又有朋友Z既糉,吃左好豐富既一餐。

沒有留言:

張貼留言