2012年6月6日 星期三

Berlin Talk Talk

今日如常返學放學,我覺得今日返學積極左,上堂要好留心去聽先聽得明,但冇早幾日咁眼訓,可以開始適應全德語教學,雖然仲有好多聽吾明。之後同學們約埋一齊做功課,可惜我要返工join 吾到,返屋企一定要追返之前嗰啲先!
今日Ubahn 又有人查票,其實真係吾知點解吾索性整入閘機咪得囉,一了百了。
今日工作好順利,但係係我平時用兩個中做既野呢度做左成日,都好最終定晒稿,很高興明天可以做新野。
另外德國designer M今日又帶左佢隻大狗來,佢成日都貼住我,訓係我張椅隔離好彩佢好友善我先冇咁驚,同埋今日我地討論同上網睇過關於64既片,呢啲同事J都未過的,佢地係中國讀書時都冇提及過,我覺得實在太不可思議,這日歴史一部份,每個中國人都應該要個亦有權利去了解的真相!仲要佢同我講佢幾個星期前自知邊個係艾未未!oh my god! such a famous artist! 再討論現在香港能夠做到港人治港等問題,仲有菲律賓人質事件,都感慨萬分。
但作為中國人,我慶幸我出生於香港,我還可以去悼念六四,我們還有表達意見的權利,但我最想見到既係我們能夠一人一票選出我們香港的特區首長,而不是可能被操控的小圈子選舉!

沒有留言:

張貼留言