2012年6月15日 星期五

Berlin Teuer Leben

星期五心情份外輕鬆,雖然今日要返餐館。今日上堂時lecturer用左好多時間講係德國做野要交稅交保險,入醫院要收幾錢,一個人基本生活一個月要€2000,如果真係要咁我諗我死得啦,一年就要€20000,成廿萬港幣 wor!之後去左其中一個同學R屋企,佢係希臘黎既,幫我地睇下的酒店同交通,又可以參觀下新居,同佢傾計真係好開心,因為佢係一個好有passion既人,咩都可以講,好好人。傾左一陣我就要走先啦,因為要返工。
今日返工有一個新黎既香港女仔,都幾積極記同學野,仲可以做full time tim, 我地仲一邊做野一邊傾下計,有人陪時間都過得快啲!加上近排歐洲盃,餐廳吾係好忙,正好可以學下野,同勁要我打啤酒,放工又係攰到不行。

沒有留言:

張貼留言