2012年6月1日 星期五

Berlin Cooking Gathering

今日係上課既第三日,感覺良好但當佢用德文解釋時我就真係完全吾明,同埋三日就教完一課,仲要每考完一課都有mini test tim! 同學們好友善同好健談,仲約左星期日去 meauepark踩單車,可惜我地要返工。另外仲話揾日去公園bbq tim, 因為其中一個同學有爐,好期待呀!
今日約左喺天壇識既中國女仔朋友Di黎我屋企吃飯,叫埋朋友Z一齊煮,首先去附近supermarket 買料,返到屋企傾左好多野,傾下之後有咩打算又講下我地喺香港做野既野,又講下同同伴既相處,真開心有時間有機會同新識既朋友仔傾多啲計。六點幾開始煮,好彩佢喺道一邊教我一邊一齊煮,到差不多同伴A帶埋佢個勁鞋西檸雞上黎,再等埋朋友Di就開餐了,今日真係好豐富,有洋蔥肉燥,西生菜,cream 煙肉意粉同埋勁鞋西檸雞。今日仲多左個主角,就係同伴A既同房朋友Y,佢就係同我地一樣搵屋時遇到個女人想呃我地個個,我地當時比左錢佢就冇手尾跟,但朋友Y就因為一直都冇比錢個恐怖的女人,不時收到電郵恐慌。今日仲要比佢撞到佢,糾纏下最終比左€250! 係€250!我地聽到勁氣憤又登朋友Y吾底!真係超級氣憤!

沒有留言:

張貼留言