2012年6月3日 星期日

Berlin Working Alone

今日又係返工日,整日都勁比人鬧,先鬧吾記得汽水啤酒點換, 好彩有個管洗衣房既德國姐姐幫左我,叫我去幫今手。之後又同我地講"你地要多謝介紹你地去做個個女仔啦,如果你地係小店做兩日就會比人炒成架啦",介紹我地個個女仔都係香港working holiday maker,已經叔左香港啦。跟住同伴K就自己講"我而家咪係另外一間小店做緊成個星期啦!"之後教我整雪糕個時又鬧我冇力又盛,又話"我而家教你啦一陣人地又話我吾教你,再學吾好一個月之後就炒左你。",嘩!真係好想同你做野,真係好想喺道做囉~~~吾該晒!再之後仲要叫我整啲基本之前一啲都冇同我講過既野,之後個幾個中我就按奈吾住咁發左脾氣整到啲玻璃勁大聲同打爛左係杯,不過心諗我要為左完全我地一年環遊歐洲之旅而努力!咁又過左個好勞累既一日。求主帶領同比我智慧,等我有耐性同謙卑去學習,有意志去堅持。

沒有留言:

張貼留言