2012年6月4日 星期一

Berlin 23.64

今日是六四。是日同伴A試工,係同伴K晏奏做個份,希望佢成功啦。今日返internship 有我同做 rendering 既同事J同德國designer M,我工作進度今日還可以,其實我想再快點,又了解多左栢林同中國內地的事,來自吾同地方既人對每件事都有好吾同既見解,一齊討論再表達不同意見就好似上左一堂課咁好有趣,今日designer M帶左佢隻狗返黎公司,佢大隻到我坐係度佢將個頭放係我膝頭都得,有啲驚但佢出奇地安靜,只係你食緊野佢會走過黎拱住你。感謝主既帶領,帶我黎到呢度,令我獲益良多。放工既時候同老闆Q facebook 傾左一陣,佢話搞bbq 聯誼下!真興奮!

沒有留言:

張貼留言